پرینت ارزان و عوامل موثر بر آن

پرینت ارزان دانشجویی

پرینت ارزان دانشجویی

این روزها اکثر افراد نیاز به خدمات چاپی را در زندگی روزمره خود احساس می کنند. دانشجویان برای چاپ جزوه و مقاله به دفاتر فنی مراجعه می کنند. کسب و کار ها برای چاپ سربرگ نیاز به خدمات چاپ دارند. اما چیزی که اکنون مطرح می شود، خدمات پرینت ارزان و مقرون به صرفه است. چه عواملی روی قیمت نهایی چاپ و پرینت ارزان تاثیر گذار است. یکی از عوامل تاثیر گذار تجهیزات مورد استفاده در چاپ یعنی خود چاپگر می باشد. برای حفظ عملکرد چاپگر و پرینتر، مسئول دفتر فنی باید بخشی از بودجه خود را به هزینه های تعمیر و نگهداری اختصاص دهد. برخی چاپگر ها دارای هزینه بالایی برای حفظ و نگهداری خود هستند. در نتیجه روی هزینه چاپ تاثیر گذار است. همچنین هر چه تعداد دفعات تعویض تجهیزات کمتر باشد، خدمات چاپ مقرون به صرفه تری می توان دریافت کرد. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر هزینه مربوط به مواد مصرفی ماشین های چاپ از جمله تونر، کاغذ و … است.

مجموعه پاکو پرینت با استفاده از به روزترین و مقرون به صرفه ترین ماشین های چاپ روز دنیا آماده پذیرش کلیه سفارشات چاپی شما هموطنان عزیز می باشد. پس برای برخورداری از خدمات پرینت ارزان و با کیفیت همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

پرینت ارزان با کیفیت

علاوه بر مقرون به صرفه بودن هزینه چاپ، نکته مورد توجه دیگر هنگام استفاده از خدمات چاپ کیفیت آن است. موارد زیادی روی کیفیت چاپ تاثیر می گذارد . یکی از این موارد تونر یا جوهر استفاده شده برای چاپ است. اما سوالی که پیش می آید این است که آیا کاغذ هم روی کیفیت چاپ تاثیر گذار است؟ پاسخ ما مثبت است. کاغذ واقعاً بر کیفیت چاپ تأثیر می گذارد زیرا همه کاغذها دارای کیفیت برابر نیستند. شیمی موجود در سطح کاغذ تأثیر مستقیمی بر چاپ پذیری کاغذ، براقیت آن و کیفیت ضد آب بودن آن دارد. حال این نکته مطرح شود که پرینت ارزان سبب پایین آمدن کیفیت چاپ می شود؟ ما در پاکو پرینت با استفاده از به روز ترین ماشین های چاپ و مرغوب ترین مواد، علاوه بر پایین بودن هزینه چاپ، کیفیت خدمات خود را نیز تضمین می کنیم.پاکو پرینت

سفارش آنلاین پرینت و کاهش هزینه

در دنیای پر مشغله امروز، همیشه وقت کافی برای بیرون رفتن و تحمل ترافیک های سنگین و وقت گیر و پرینت اسنادی که نیاز داریم، را نداریم. با استفاده از خدمات پرینت آنلاین می توان تنها با چند کلیک ساده، سفارش خود را ثبت کنید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. مجموعه پاکو پرینت کلیه خدمات چاپی را در کوتاه ترین زمان و با هزینه ای پایین به شما ارائه می دهد.

ارسال خدمات به تمام نقاط کشور

مژده! مژده! خدمات چاپ پاکو پرینت تنها مختص تهران نمی باشد و ما آمادگی پذیرش سفارشات هموطنان خود از سراسر کشور عزیزمان ایران را داریم. شما می توانید با خیالی آسوده فایل های خود را به ما بسپارید، و ما پس از انجام سفارش شما آن را از طریق پست برای شما ارسال خواهیم کرد.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*

سوالی دارید؟ با ما گفتگو کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! می توانید در تلگرام یا واتساپ با ما گفتگو کنید.