دستگاه کونیکا 552

موجود در انبار
  • ارسال توسط پاکو پرینت
بازگشت
  • ارسال توسط پاکو پرینت
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار پاکو پرینت تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک پاکو پرینت در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

دستگاه کپی کونیکا مینولتا رنگی 552

حافظه: 2 گیگا بایت

دقت: 600*600 dpi

اسکن رنگی دورو

میزان کارکرد روزانه 5000 برگ

سرعت چاپ و پرینت رنگی 45 برگ در دقیقه

سرعت چاپ و پرینت سیاه و سفید 55 برگ در دقیقه

زمان گرم شدن: 30 ثانیه

توضیحات

دستگاه کونیکا 552 یکی از محصولات پرفروش و ایده آل شرکت کونیکا مینولتا می باشد. این دستگاه تمام ویژگی های دستگاه کونیکا C452 را دارا می باشد. از ویژگی های مهم این دستگاه که آن را از دستگاه کونیکا 452 متمایز می کند اسکن دورو و سرعت بالاتر آن در چاپ است.

سرعت چاپ دستگاه کونیکا 552، در چاپ سیاه و سفید 55 برگ در دقیقه و در چاپ رنگی 45 برگ در دقیقه می باشد. وضوح تصویر دستگاه کونیکا رنگی 552، برابر با 1200 dpi می باشد که باعث چاپ تصاویر با کیفیت بسیار بالایی می شود.

یکی دیگر از قابلیت های مهم این دستگاه، چاپ از طریق کابل و USB می باشد. به راحتی می توانید این دستگاه را به وسیله کابل به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل نمود و کارهای چاپ خود را انجام داد. همچنین می توانید به طور مستقیم فلش مموری را به دستگاه خود متصل کنید. یکی از قابلیت های کاربردی کونیکا 552، فکس اسناد و مدارک است.

این دستگاه به دلیل سرعت بالای چاپ برای محیط های کاری با حجم بالای چاپ بسیار مناسب است. در این دستگاه چهار رنگ ( قرمز، آبی، زرد و مشکی ) استفاده می شود، که تونر های مصرفی این ذستگاه بسیار با کیفیت و مقرون به صرفه می باشند. کاغذ های A3 تا A6 در فتوکپی 552 قابل استفاده است. همچنین قطعات و مواد مصرفی فتوکپی 552 دارای قیمت و کارکرد مناسب هستند.

اگر به دنبال خرید یک دستگاه بی دردسر و با کیفیت با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما دستگاه فتوکپی کونیکا 552 می باشد. قبل از خرید با تکنسین های ما در مجموعه پاکو پرینت تماس بگیرید تا با راهنمایی آن ها بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید.