بهترین دستگاه کپی رنگی

بهترین دستگاه کپی

بهترین دستگاه کپی رنگی:

اولین نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که در واقع تمام شرکت های سازنده دستگاه کپی وتمام برند ها موجود در تلاش برای ساخت و عرضه بهترین و بالاترین کیفیت دستگاه کپی رنگی هستند. عاملی که باعث می شود یک دستگاه کپی در یک منطقه و یا یک کشور فراگیر و پرمخاطب شود، خدمات و قطعات موجود برای آن برند می باشد.

 

در ایران، برند کونیکا مینولتا (Konica Minolta ) از لحاظ فراگیری خدمات و قیمت مناسب و به صرفه قطعات  مصرفی و تونر با اختلاف در صدر میباشد. البته بیان این نکته به معنای ضعیف تر و بی کیفیت تر بودن سایر برندهای تولید کننده دستگاه کپی نیست. به طور کلی، مواد مصرفی ارزان و مقرون به صرفه یکی از عوامل مهم در تشخیص محبوبیت و کارایی یک دستگاه کپی است.

عوامل دیگر در تشخیص کارایی دستگاه، تعدد مصرف کنندگان و تعدد تکنسین های آن برند می باشد. سرویس کار و تکنسین دستگاه کپی بایستی دانش و تجربه کافی و به روز در زمینه تعمیر دستگاه کپی داشته باشند. برای فهمیدن این موضوع کافی است به مراکز چاپ در ایران ( به خصوص مراکز چاپ و انتشارات در خیابان های انقلاب و بهارستان در تهران ) مراجعه نمود.

تمام دفاتر فنی، مغازه ها و کافی نت ها حداقل یک دستگاه از برند کونیکا مینولتا را استفاده می کنند. با بررسی و سوال از تمام کسانی که از این دستگاه استفاده می کنند، متوجه این نکته خواهید شد که تمام آنها به قیمت پایین تونر شارژ و کیفیت بالای چاپ در این دستگاه اشاره می کنند.

بهترین دستگاه کپی

نسل قدیمی و سرآمد این برند یعنی کونیکا C452 با بیشتر تونرهای شارژ کونیکا موجود در بازار همخوانی دارد. علاوه بر کیفیت، عمر بالای قطعات و دسترسی به خدمات و سرویس کارهای این برند، دستگاه کونیکا C452 را به دستگاه محبوب در بین تمام انتشارات و دفاتر فنی در تهران و کرج تبدیل کرده است. نسل بعدی این دستگاه یعنی C759 علاوه بر کیفیت سرعت بالاتری نیز دارد. امکانات بیشتر از جمله اسکن دورو و سایر مواردی که مجال بحث درباره ی آنها در این مقاله نیست، دلایلی بر محبوبیت و کارایی این دستگاه می باشد.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*

سوالی دارید؟ با ما گفتگو کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! می توانید در تلگرام یا واتساپ با ما گفتگو کنید.